1 juni 2013

Underbart


Hej på er alla där ute i värmen. 

Vilket underbart väder vi har fått det här i Göteborg.
Var ute nästan hela dagen igår och hade de riktigt skönt.
Tänkte faktiskt berätta lite kort vad jag gjorde.

Mötte upp min brors barn och sambo inne istan och sen åkte vi till Ikea och gick där en sväng, för att sen åka in till Liseberg.

Jag blev riktigt impad när jag kom in på Liseberg idag. Det har ju fixat iordning riktigt bra. 
Det hade gjort om hela barnområdet riktigt fint. 
Det har verkligen satsat på barnen i år.


Så här fin är entrén till Kaninlandet. Väl där inne så var det riktigt fint, med massa roliga och fin attraktioner.


Ännu en grym sak som dessutom är gratis för alla barn.
Om du bor i Göteborg så kan jag verkligen rekommendera att ta en tur dit.

Sen fick jag även reda på en riktigt rolig sak idag.
Har sökt några kurser inför hösten som jag fick reda på att jag har kommit in på. 
Tycker att det är riktigt roligt. 
Så i höst vet jag vad jag skall göra. 
Jag skall gå och läsa näthandel och försäljning.

Hoppas att ni får en riktigt bra dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar