6 juni 2013

Sveriges nationaldag


Hej på er alla där ute! 
Idag är det Sveriges Nationaldag. 
Hoppas att ni alla får en riktigt bra dag och att ni firar ordentligt med god mat och gott sällskap.



Jag vet att det inte kommit lika många inlägg den sista tiden och det beror på många saker, främst för att det är en del i skolan som skall bli färdigt och sen att jag inte vet riktigt vad jag skall skriva om. Ni får gärna komma med tips om vad ni vill läsa mer om !!

Tänkte berätta lite kort om vad jag har haft för mig denna veckan. I måndags så var det skola likaså  i tisdag, igår så var jag på info möte inför kurserna som jag skall läsa i höst. Tror att det kommer att bli en rolig höst och även självklart en rolig vår nästa år.
Sen igår kväll så var jag på student, de var min kusin som gick ut skolan. 
De bjöds på massa god mat och kalas bra väder. Hon var riktigt glad, men vem är inte det när man har gått ut skolan. 


Denna fina tårtan blev vi bjudna på. Riktigt god var den :)
Mums 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar