15 maj 2013

Dag 5 5 saker jag vill göra innan jag dör.


Hej på er alla hoppas att ni alla mår bra där ute. Idag är det dag för dag 5 i min lilla presentation. Nu har det alltså blivit dags för mig att berätta för er vilka det fem sakerna är som jag vill göra innan jag dör. Detta är riktigt svårt. Men skall åtminstone försöka. Börjar med den första och det är självklart att jag vill gifta mig. Det är nog alla tjejers dröm tror jag.


Skall gifta mig inom en snar framtid

Det andra på min lista får faktiskt bli barn. Skall ha åtminstone två stycken och dom kommer också komma om max 2 år. Gärna tidigare, men det första som egentligen behöver fixas innan är en hyfsat fastinkomst. Sen får de gärna komma. 




Den tredje saken som jag vill göra innan jag dör är att besöka både New York och Australien. 


Sen den fjärde saken är att köpa ett stort hus och gör en spaanläggning med bubbelpool och bastu. Det har faktiskt alltid varit en dröm som jag hoppas skall bli sann. 


Den sista  saken som jag vill göra innan jag dör är att vinna pengar och få bjuda hela familjen på en resa någonstans i världen, har pratat om Disneyland i USA. Där är det varmt och man få en uppleves tänk om kunde åka nånstans tillsammans hela familjen. Gud var roligt de skulle vara. 



Ha en riktigt bra dag allihopa






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar