12 maj 2013

Redan Söndag


Hej på er alla där ute. 
Hoppas att ni alla har haft en riktigt skön helg. Hade en riktigt mysig kväll igår. Gjorde god mat och mös tillsammans med pojkvännen till några riktigt konstiga filmer, men det var roliga ändå. NU är det bara att ladda inför veckan som kommer. Hoppas på en riktigt bra vecka med massa av intressanta saker. Skall även försöka att bli färdig med några arbeten nu i veckan. 
Vet inte riktigt mer vad jag skall säga idag. 
Vill önska er alla en riktigt bra dag och en helt underbar vecka




1 kommentar:

  1. Ja helgen gick fort. Ha en bra vecka du med.


    Tänkte fråga om lite hjälp. Jag och min dotter kan vinna en resa till Legoland. Det skulle betyda så mycket om du ville rösta på oss och hjälpa oss vinna. Vi behöver vara inom de 10 första placeringarna och just nu är vi nära att inte vinna. Du röstar här: http://bloggbussen.bloggportalen.se/top-list på Lottizdays Fotograferande fyrabarnsmamma genom att klick på +1 till höger om vårat namn. Har även skrivit inlägg i min blogg där man kan rösta via http://lottizdays.blogg.se/2013/may/deppade-ihop-gjorde-det-jag-behovde-och-nu-maste-jag-ta-till-fight-2.html Det skulle betyda oerhört mycket om du vill hjälpa oss och gärna be de i din närhet att rösta. Röstningen pågår till 16 maj. Tack på förhand.

    SvaraRadera