27 maj 2013

En rolig lista om mig ;)

1. Är du homo, bi eller straight? - Straight.
2. Hur många flickvänner/pojkvänner har du haft? - En riktigt kan man väll säga
3. Vad gör du för att visa din partner att du älskar honom/henne? -  Visar att jag finns och även omtanke
4. Är kärlek och relationer viktigt för dig? - Ja det tycker jag
5. Skäms du eller är du stolt över din sexuella läggning? - Jag är stolt, såklart.
6. Hur ser du på sex? - Det är väldigt viktigt både i livet i allmänhet och i förhållanden.
7. Är du dominant i ett förhållande? - Inte överdrivet, skulle jag tro.
8. Hur ska en bra och mysig kyss gå till? - Den ska vara engagerad, i alla fall.
9. Ältar du dåliga minnen ofta? - Nej, det gör jag inte.
10. Har du varit med om något riktigt hemskt (trauma)? - Nja, det tror jag inte.
11. När du är nere, lyssnar du sorglig musik då? - Nä det tycker jag inte att jag gör.
12. Lider du av någon psykisk sjukdom? Vilken? - Nej.
13. Vilken outfit kör du på till fest? - Det är väldigt olika.
14. Vilken outfit kör du på till vardags? - Det varierar också en del.
15. Kan du gå i klackskor? - Jo det tycker jag att jag kan. Som att jag inte är speciellt lång så kör jag på häga klackar för att bli längre :)
16. Kan du sjunga så det låter bra? - Nej.
17. Har du mossa på låren? - Inte sist jag kollade.
18. Har du varit otrogen någon gång? Om ja, varför? - Nej, skulle aldrig vara. Skulle inte ens kunna.
19. Tänker du ofta "elaka" tankar om andra? - Om de som förtjänar det, ja.
20. Bor det en liten fjortis inne i dig? - Kanske en liten? Haha, nej, det gör det nog inte.
21. Tycker du att du själv är snygg? - Ja, det gör jag, i varje fall bra dagar ;)
22. Nämn en person som du tycker är fulare än dig! - Nej.
23. Är du störd? - Ja, en aning kanske.
24. Vad tycker du om invandrare? - Helt ok. Är ju tillsammans med en från Eritrea så.
25. Har du provat att steka glass nån gång? - Nej.
26. Blir du pinsam på fyllan? Om ja, berätta vad du gör! - Nej, jag blir trevlig. Oftast.
27. I vilken ordning torkar du dig efter att du duschat? - Det vet jag inte.
28. Har du önskat att någon vore död nån gång? - Haha ja.
29. Berätta om en dröm som ofta återkommer när du sover! - Har ingen sån tror jag.
30. Var denna listan rolig? - Helt okej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar