20 maj 2013

Det här gör mig glad


Idag är det som sagt måndag och idag är glädjens dag. Det är främst att Sverige vann GULD i går kväll och även att Sverige hade hand om Eurovision Song Contest.  
Men tänkte även skriva om vilka saker som gör mig extra glad. Tänker skriva 5 olika saker.

Den första saken är att alla runt omkring mig mår bra. Så som familj och vänner.
Sen finns det även en annan sak som gör mig extra glad och det är när solen skiner in genom fönstret. Då blir jag extra glad och på bra humör och sen få det även vara varmt ute. 

Den sista saken som gör mig glad är att man vet att man har gjort en god sak eller om allt har bara flutit på under dagen som varit .

Hoppas att ni alla där ute får en riktigt bra dag och ta hand om era nära och kära.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar