15 maj 2013

We are one



Hej på er alla där ute. Då är det onsdag igen då.
Helt otroligt vad veckorna springer iväg, kan få lite smått panik ibland av att veckorna går så fruktansvärt fort. Känns ibland som att man inte hinner med riktigt ordentligt. Har som sagt bara några veckor kvar av mina kurser. Det är 6 veckor kvar för att vara exakt och jag har en del kvar att göra. Men jag skall banne mig klara alla kurser på ett eller annat sätt. Jag måste som sagt klara alla mina kurser. Men jag ligger inte efter med något direkt så jag borde hinna med allt om jag har räknat rätt. 



Men nog om det. Tittade på Eurovision igår kväll och Petra Mede var ju riktigt grym. Det fanns några riktigt bra låtar med i den första delfinalen. Tyckte att Danmarks bidrag och även Irlands bidrag. På torsdag så är det som sagt dags igen för ännu en semifinal och då är det dags för Norge och Finland att tävla. Hoppas att det går bra för dem för de är riktigt bra låtar. 

Ha nu en riktigt bra dag allihopa




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar