27 maj 2013

En dag full av möjligheter....



Hej på er alla. 
Idag är det måndag och ännu en ny dag och en ny vecka. 
Hoppas att din helg har varit bra, min har varit riktigt bra. 

Har tänkte att åka in till stan och shoppa lite. 
Köpte skor förra månaden, men upptäckte att jag även behöver några sommar skor. Så det skall inhandlas idag tänkte jag. Sen skall jag även köpa lite linnen och kanske någon klänning. 
Är ju lite studenter som man skall gå på nu i juni så då behöver man ha lite snyggt att ta på sig. 

Sen kommer det nog inte hända något mer idag. 

Resten av veckan kommer faktiskt gå till att plugga utom på fredag då förstås. Då är det dags för den första studenten. Det är min pojkväns äldsta son som går ut då.

Men nu skall jag gör mig iordning . 
Lägger kanske upp senare vad jag har köpt inne stan idag



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar