18 maj 2013

Min lördag



Hej på er alla där ute. 

Vet att det inte har blivit så många inlägg i dag och det beror på massa saker.
Jag har faktiskt varit ute hela dagen i dag och inte haft till gång till nån dator.
Skall faktiskt ta och berätta lite kort om vad som har hänt under dagen.

Vakna tidigt i morse och åkte in till stan för att möta upp några klasskompisar för att sen åka till Härlanda Tjärn. Väl där så kolla vi av vad som fanns i skogen. Läser ju biologi hade en typ av fältstudie där. Hitta massa roliga saker. Det fanns massa vitsippor var riktigt fint.
Sen efter det så möte jag upp min syster i Slottsskogen. För att kolla när folk sprang Göteborgsvarvet.



Sen efter att vi varit där en stund så gick vi bort mot avenyn. Min systers pojkväns mormor har jag för mig bor där. Vi gick in hos dem för att efter en stund ge oss ut för att titta på folket igen. 
Men vi hade inte kommit speciellt långt förrän himlen verkligen öppnade sig.
Det var både regn och hagel som kom, sen blåste det också. Detta var över nästan lika fort som det kom vilket var skönt men det blev en helt annan luft efter det. 

Jag var som sagt in främst för att heja på min mamma och pappa som sprang. Det var riktigt duktiga för att överhuvudtaget komma runt. jag skulle aldrig komma runt. 

Tycker att var riktigt duktiga.



Sen är man ju extra stolt över Sverige idag. Just för att de är i finalen i Hockeyn.

Men snart är det dags för Eurovision song contest. Nu håller vi alla tummar och tår för att det kommer att gå bra för Robin. Han får gärna vinna. Men hoppas att han slutar på topp 10.

Nu skall jag ladda för en riktigt bra Eurovision kväll med massa chips och dricka. 

Ni får ha en riktigt bra dag. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar